Snart närmar det sig helg!

Tyvärr fick jag Emelies förkyldning men till helgen ska jag bli frisk för då ska vi iväg på lite festligheter.
Magnus jobb har julfest nere i skåne, vi ser jätte mycket fram imot det. Ska bli kul skönt att komma iväg & slippa tänka på allt här hemma med husbygge. Där går det lite trögt nu, blir nog ett jul uppehåll. Har varit lite pyssel med att ta reda på hur avloppen ska vara där ute, vi fick ju reda på att vi var tvungna att ha en separat urintank & det medför ju att vi även måste ha urinseparerande toaletter. Mycket intressant....
Nu har man blivit en expert på det med, man lär sig en hel del när man gör det här.
Det mesta är riktigt kul & det kan nog vara bra att läsa på lite.

Vi får se vilken bil det blir till skåne, Magnus har inte lyckats få bort ena sommardäcket bak pga en mutter som är rätt sliten. Jag åkte till en däckverkstad idag men de kunde inte heller få ut den fast de hade maskin. Jag blev hänvisad till en annan större verkstad där de heller inte lyckades utan pärlan får vara kvar där över natten så ska de försöka svetsa ihop något med muttern & få ut den sen. Hoppas det lyckas, håller tummarna.

Uppdatering kommer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0