1års dagen!

Idag är det 1år sedan vi förlovade oss. Magnus överaskade mig stort då & samma sak hände idag oxå. Eftersom han jobbar har inte jag tänkt så mycket på att fira det men Magnus tänker på allt... När jag plockade in lite tvätt så hittade jag ett paket, visste inte ifall det var meningen så jag va tvungen att fråga. Men det var ju till mig, ett jätte fint armband i vitt guld, har önskat mig ett sådant länge. Jag blev så överaskad & glad. Du gör mig så lycklig Magnus! Här är en bild på presenten.



Kommentarer
Postat av: Sandra

WoW! Han är en riktig romantiker!

2010-07-14 @ 21:04:35
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Ingmar

Grattis på årsdagen Från Anki o Ingmar

2010-07-15 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0