Den överraskande Söndagen!

Söndagen började lugnt. Klockan 17 så skulle jag & Pelle lämna lite biljetter till ett par familjer vid Borgen (stort danspalats typ). Där skulle det va Höstlovs skoj med Tobbe trollkar & Mojje, en fartfylld show. Det var ett par familjer som inte kom så jag ringde in Emelie & en kompis till henne. Jag & Pelle stannade oxå kvar. Det var verkligen jätte kul, vi skrattade massor.

Men till det lite pinsamma... När Mojje skulle sjunga en låt så hoppa han ner till publiken & frågade efter en lång mamma. Självklart var ju inte Pelle sen med att peka STORT på mig. Jag fick då ställa mig upp & fick höra hur otroligt lång jag är, han var ju inte den längsta personen direkt...
Sen gick han ner på knä & sjöng en låt. Va rätt roligt men oxå rätt så pinsamt.
Bra reklam för Min Stora Dag allafall, hade på mig "jobbar" tröjan.

Lite bilder kommer här













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0