Lördagen!

Lite uppdatering från lördagen kommer här. Vi tog det rätt lugnt på dagen, fixa lite med småsaker bara. Sen på kvällen gick Magnus + fler på Sabaton konsert, de va rätt nöjda efteråt. Själv så hade jag uppdraget för Min Stora Dag där jag gick & åt pizza med några inbjudna ungdomar, vissa tog med sig förälder, andra en vän. Sen såg vi på musikalen Greace, den var jätte bra, lite för hårda i munnen tyckte jag bara om man tänker på åldersgränsen.

Jag var rätt nervös innan, man ville ju att det skulle bli en rolig kväll & jag tror jag lyckades, allt flöt på med både prat, mat & taxi. Alla verkade nöjda allafall...

Jag & Magnus möttes upp sen & gick hem, var rätt skönt att det inte blev så sent.
På söndagen tog vi en rejäl sovmorgon, så skönt så skönt!!!

Vad som hände sen på kvällen måste jag få återkomma med när jag fått lite bilder från Pelle. Vi hade en sak till då med Min Stora Dag fast för lite mindre barn & jag fick ett oväntat frieri    (ej magnus : )

Här är en bild ifrån pizzerian Pappa Grappa på lördagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0