Våran helg!

Denna helg gick lika snabbt som det brukar...
Magnus kom hem i fredags, när jag skulle hämta honom strejka mina bildörrar, kunde öppna men inte stänga.
Det var lite lagom frustrerande, jag lyckades tillslut låsa in mig själv & få hem Magnus som självklart löste det på 10sekunder. Jag hade gjort precis som han, så han hade bara tur : )

På lördagen jobbade jag & Magnus var hemma & målade på en ny tavla. När jag kom hem så fick han leka lite frisör innan vi begav oss ut till Bakfickan för lite mat & underhållning.
Det blev en lagom kväll, vi blev inte så sena. Rätt skönt på söndagsmorgonen då.

Vi hann även med lite julshopping i Hageby på söndagen, precis innan "det stora rånet" mot två stycken guldbutiker.

Denna vecka händer inte mer än vanligt direkt, husfix & lite annat smått.
På lördag har Emelie julkonsert med kören, då kommer lite nya bilder...

Trevlig första advent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0