Julfest och myror!

Idag har både mitt och Magnus jobb julfest som vi ska gå på.
Magnus flyger snart hem ifrån Skellefteå och åker direkt till festen. Hoppas flygresan blir lugn trots ovädret.

Själv har jag haft ett turbulent dygn, självklart händer allt när Magnus är borta.
Fick en ordentlig punktering igår på väg till Rebeckas dansuppvisning, så den missade vi. Tur att vi har så super snälla grannar som hjälpte mig hem med bilen och fixar nytt däck idag.
Sen inatt gick strömmen och det gick inte att fixa imorse heller då jag ännu en gång fick ringa grannen, som oxå är hyresvärden.
Det kom lite senare en elektriker hit och det visade sig efter en undersökning att det var myror som byggt bo i en av våra lyktstolpar på gården som gjorde att det blev kortslutning, VA??????
Är nog det konstigaste skälet jag hört, men efter de hällt massa myrr fungerar allt strålande.

Hoppas resten av helgen blir lugn, trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0