Alla Hjärtans Dag + massa annat!

Denna vecka började helt perfekt. Magnus är hemma + det var Alla hjärtans dag! När jag kom hem ifrån jobbet så hade han gjort en jätte god middag samt bakat en tårta. Vilken kar!!! Jag måste säga att jag blivit rätt bortskämt denna vecka, alla dagar har varit så bra.

Nu är jag ledig torsdag + fredag (jobbar helg), vi ska då till Stockholm och shoppa och göra lite ärenden. Vi ska sova över på hotell och gå ut och äta. På fredag ska jag och Emelie till Linköping för att titta på genrepet på Melodifestivalen. Vi ska möta upp fler barn där, jag ska ha koll på 5st, får ha ögon i nacken antar jag. Det är Min Stora Dag som sponsrar till det, där är jag volontär och får göra lite sådana här uppdrag. Det är himla kul och man känner att man gör något bra för andra. Skön känsla.

Här kommer en bild på vår Alla hjärtans dag tårtan samt lite bilder från när Emelie fyllde år som jag inte hunnit lagt ut här. Hoppas ni har en lika bra vecka som vi!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0