Mot nya äventyr!

Nu börjar sportlovet, Jippi!!! Imorgon ska vi på kryssning till Helsingfors, vi blir ett helt gäng. Jag, Magnus, Emelie, Rebecka & hennes kille Kalle & min systerdotter Olivia. Detta har vi sett fram emot så länge, ska bli hur kul som helst. Kryssningen är dessutom 2dagar, extra lång tid att busa på....

Detta med kryssningar har ju blivit lite "vår" grej, men vi har så himla skoj ihop & det är skönt med lite mini semester. Senast vi var på kryssning var faktiskt i torsdags : )  Jag trodde vi skulle till Stockholm & gå ut & bo på hotell, men Magnus hade bokat en kryssning. Vi hade jätte roligt & det va kul att komma iväg lite själva oxå.

Sen från båten var det bara raka vägen hem för att hämta Emelie & hennes kompis för att sedan köra till Linköping & Melodifestivalen. Det var lyckat, blev lite rörigt i början men allt löste sig. Fick 7st barn istället för 5st som jag räknat med, var rätt trött när vi kom hem men nöjd...

Återkommer med uppdatering & bilder från vår resa senare i veckan när vi kommit hem.

Trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0