Äntligen mitt nummer tillbaka!

Nu har jag fått mitt nya simkort, underbart. Äntligen känns vardagen lite mer som vanligt igen : )
Har lånat en av Magnus gamla mobiler sålänge innan jag skaffar en ny. Men telefonboken är ju helt blank så messa gärna erat nummer till mig, ni som känner er träffade så jag kan lägga in er igen, har ju direkt inga nummer i huvudet. Tack på förhand!

Annars har vi det bra här. Magnus har dock haft en tuff natt, han har jour + att han jobbar mellan 06-18. Inatt tror jag han fick 3-4 larm, en gång hann han bara hem innan det ringde igen så ikväll blir det väldigt lugnt. Lite mys kanske med god mat och en bra film... 

Tänkte bjuda på lite bilder från Johans besök här i Norrköping förra veckan. Vi hade ju en fantastisk dag där vi bla var på Gröna Lund & en kryssning. Enjoy!



Kärlekstunneln, Johan kommer bakom oss : )






Från Srattkammaren




HAHAHA världens bästa bild!










Johan får dagens hi-score


Igen & ännu bättre!!!


Johan samlar på sig vinster




Från kryssningen








Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Vilka härliga bilder. Ser ut som ni haft det fantastiskt!!

Saknar dig.

puss

2011-07-04 @ 10:29:47
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0