Bilder från Daycamp!

Har gjort ett album från förra veckans Daycamp. Vi hade sååå kul men oj va trött man var på kvällen, somnade vid 20.00. Emelie ska ju dit på sportscamp denna vecka, ska bli kul att få höra vad hon tycker. Antagligen super bra!

Just nu så sitter jag på Arlanda, väntar på flyget till Skellefteå där jag ska ha en utbildning i ett par dagar. Börjar bli riktigt nervös då flyga inte är min roligaste aktivitet, speciellt inte när man sett nu hur litet planet är, typ 30st platser och propeller. Men hoppas nerverna lugnar sig efter ett eller två glas vin : )
Magnus sitter i bilen på väg till skåne, han har frivecka o ville ju inte sitta själv hemma. Då är det ju perfekt att ta en tur ner till släkt o vänner. Hade gärna följt med.

Ha det bra, önska mig lycka till och här kommer bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0