Dags för helg igen!

Skönt att det är fredag imorgon, längtar efter helgen denna vecka lite extra. Jag o Magnus har verkligen arbetat om varandra. Han har jobbat 15,30-01,00 o jag 08,00-17,00 så som ni ser så blir det inte mycket tid över att umgås, men det ska vi göra i helgen så mycket som möjligt: )

Finns ett undantag då jag ska bort på ett litet uppdrag på lördag eftermiddag, ska se IFK Norrköping med några barn från min stora dag.  Annars tänker jag springa efter Magnuns hela helgen...

Lite skoj ska vi ha oxå, varje år är det en restaurang/pup som hyr ett helt torg utanför den o har en hel del band som spelar, massa folk o skön stämning. Dit kommer vi nog gå i helgen.

Önskar er en trevlig helg och uppdatering om våran kommer...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0