Fartfylld vecka!

Nu går det undan, dagarna bara rusar iväg...
Vi hade jätte trevligt i helgen, i fredags så var Rebecka och jag ute en sväng på stan och på lördag tog jag och Magnus en tur. Vi var även ett gäng och såg IFK, bra match fast ingen vinst, blev 0-0.
Denna vecka har Magnus fullt upp med jobbet då han är typ själv på det han gör, kollegorna har tagit semester. Själv så har jag en barngrupp från min stora dag på sportscamp tisd-tors. Full rulle hela dagen men hur kul som helst. Roligt oxå att få se hur det ser ut och vad de gör eftersom Emelie ska dit nästa vecka.
Nu är det middag och en film som gäller, sev sova antar jag : )

Här kommer lite bilder ifrån matchen i lördags, vi fick en egen loge med balkong, bästa platserna, fick även träffa bla lagkapten. Det bjöds oxå på massa gott...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0