Midsommar!

Igår åkte vi hem till Helena & Micke för att fira midsommar. Vi hade jätte trevligt. Först så var vi och dansade lite runt midsommarstången i Krokek, där mötte vi även upp Sandra med familj. Sedan åt vi en sill lunch, tog en promenad och plockade blommor, band en krans & sen grillade vi på kvällen. Hur mysigt som helst, tack så mycket för att vi fick komma!

Jag & Magnus drog oss hemåt rätt skapligt pga Magnus skulle upp kl 5 imorse & jobba. Själv har jag mest latat mig idag förutom letat i panik efter min mobil som försvunnit.... Det är så grymt frustrerande, man har ju allt i den lilla lådan. Kan inte många nummer i huvudet & jag hade dessutom min kalender däri. När vi handlade jordgubbar igår så hörde jag något ramlade och tittade mig runt omkring men antagligen studsade den under bilen. Är så arg på mig själv att jag inte letade mer noggrant. Körde dit idag men de sa att de inte sett något. Men den är avstängd & finns inte någonstans hemma/väskan så borta är den.....

Men om man ska fokusera på det positiva så kommer ju Johan hit imorgon. På schemat finns bla en kryssning.
Nu ska jag mysa vidare med Emelie, hon ska till Liseberg imorgon med sin far.

Här kommer lite bilder från igår...





Förlåt tjejer, va bara tvungen att lägga upp denna. Ha ha kan det bli mer misslyckat???


Lite bättre


























Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Såg ut som ni hade en super mysig midsommar. Kul att vi fick se er lite också =)

Haha, jaa, bilden var ju allt annat än bra. men men, det är så det är ler



Tråkigt med mobilen =(

Puss

2011-06-26 @ 15:38:07
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0