Mitt i veckan!

Denna vecka känns som det går så snabbt. Jag är i Kalmar och utbildar min första grupp här på Telia. Det är jätte skoj och staden är riktigt mysig. Mycket vatten och gamla hus. Vi är ett par lärare på plats som utbildar samtidigt och bor på samma hotell så vi stöttar varandra och försöker guida oss runt stan. Imorgon ska vi besöka Kalmar slott om vädret tillåter.
Ikväll har Telia haft stora fester med nyheter runt om i Sverige bland annat. Det har bjudits på mat, dricka och några riktigt stora artister. Hur kul som helst!

Känns som helt omvända roller att det är jag som åker iväg i jobb men Magnus har haft fullt upp med. Hela dagen idag har han bla haft arbetskamrater hemma hos oss och jobbat på ett projekt. Han har dessutom full upp med hus planer. Vi får se hur det löser sig..

Kom på att ni ej fått se bilder från valborg än då vi var på Patriks underbara land, men de kommer här.
God natt!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0