Födelsedag + skada!

Igår så fyllde vår kära Magnus år, kom på att jag glömde blogga om det men grattad blev han ändå med bla massa samtal, hemmagjord vaniljpudding mm... 

Idag på lunchen fick jag ett sådant samtal man inte vill ha. Var en av Emelies fröknar från skolan som sa att hon hade gjort sig illa, att det va ett ordentligt jack i benet och jag borde komma NU! Att vi måste till sjukhuset.
Fick lite smått panik, sprang hem och hämtade bilen och sedan henne. Vi fick jätte snabb hjälp på sjukhuset, de sa att det var värre än vad det såg ut. Det såg ändå riktigt illa ut tycker jag. Så det gick inte att sy, nu har hon ett öppet sår som vi måste lägga om varje dag. Såret är typ 3x4cm helt öppet och köttigt. Fy stackars henne, blir en ordentlig fredagsmys kväll idag.

Imorgon ska vi till Ingegerd och Rebecka på köksfest, de har renoverat köket och bjuder på lite mat. Ska bli skoj!

Här kommer en bild på stackars Emelie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0