Höstlov och Babygym!

Förra veckan hade Emelie höstlov, hon åkte lite skridskor, var med kompisar och på disco mm. Hon har längtat efter att få sova med Ellie så nu under lovet fick hon sova inne hos mig och Magnus fick flytta till gästrummet : )
Det gick bra, trodde hon skulle bli avskräckt men Ellie har sovit riktigt bra ett tag nu, får se hur länge det håller i sig men skönt att få känna sig någelunda utvilad. 
Vår lilla tös börjar bli så intresserad av ALLT i stort sett så vi tyckte det var dags att köpa ett babygym. Hon gillar att ligga och titta på den, lite har hon börjat slå på leksakerna så de gungar.
 
Ihelgen hade vi främmande från skåne här, Magnus föräldrar hälsa på. Alltid lika kul att ses, tyvärr går dagarna för fort bara. De hade med sig lite presenter, en av dom var en jättesöt tigerdräkt från Magnus morbror (se bild nedan).
 
Vi har hade fotografering i förra veckan med, dels så var det en fotograf på öppnaförskolan som tog olika bilder på oss, det var jag, Emelie och Ellie som var där. Längtar längtar.... Sen kom min vän Sandra hit i torsdags och tog några bilder när även Magnus var med. Ett av dom ser ni här nere, har inte fått alla bilder än, de ska snyggas till först. Tack snälla Sandra!!!
 
Mina söta flickor
 
Sandra
 
Farfar
 
Farmor
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson

Så söta ni är :) Kram från oss!

2012-11-11 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0