Dagarna går för fort!

Vet inte vart dagarna tar vägen, tiden går så himla fort nu. Men vi har det bra, riktigt bra. Lillan växer och blir större, eller mer vaken kan man säga. Hon har börjat le rätt mycket nu speciellt när man sjunger, sjörövar fabbe är hennes favorit, då ler hon riktigt stort och sprattlar : ) Hon är så rolig när hon känner sig busig, hon drar upp axlarna och in med hakan och lyfter på ögonbrynen.
Just nu så sover hon i en baby björn här på min mage, fick låna en från bvc för att testa lite. Tycker det är bra, man får ju då båda händerna att röra sig med.
 
Ihelgen kommer min mamma på besök, hon har inte träffat Ellie än så vi längtar tills hon kommer.
Vi ska oxå hinna fira min systerdotter Olivia i helgen, hon fyllde år igår. Tyvärr missar Magnus allt för han jobbar. Längtar tills nästa vecka då han har frivecka igen, då kommer även farbror Johan på besök och stannar några dagar.
 
Jag har försökt att fånga en bild när hon ler men det är inte så lätt, de flesta kort blir suddiga, hon rör sig så mycket och så snabbt men delar med mig lite här vad jag lyckats fånga, ska göra nya försök : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0