Öppna förskolan!

Idag åkte jag och Ellie till öppna förskolan, de skulle prata om första hjälpen där så det ville jag inte missa sen ville jag kolla in läget oxå, se hur det var där. De har jätte fina stora lokaler, personalen var himla trevliga och Ellie verkade trivas. Hon undrade först vart jag tagit henne någon stanns men under sångstunden så började hon trivas, hon log och tyckte det var kul. Så dit kommer vi gå fler gånger. Nästa vecka är det babymassage och så kommer en fotograf dit.
 
Vi har ju haft lite besök i dagarna med. I lördags kom min mor hit och myste lite med oss sen på kvällen var vi och firade Olivia som fyllt år och i söndags kom Magnus bror Johan hit. Han stannade tills idag. Dagarna gick alldeles för snabbt. Det var så skönt att vara en person till här hemma och Ellie gillade honom massor så kom snart igen ; )
Helena och Micke kom oxå förbi i måndags på lite mat.
 
I tisdags var vi på bvc för lite vägning och mätning, hon växer så det knakar. Nu är hon hela 59cm lång och väger 5460g. Vår tjej blir bara större och större alltför snabbt.
 
Som ni förstår så försvinner tiden för snabbt. Här kommer lite bilder.
 
Min mor
 
Hemma hos Olivia
 
Farbror Johan
 
Tant Helena :)
 
Och Micke
 
Mina tjejer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0