Det närmar sig!

I fredags jobbade jag sista dagen, känns konstigt att jag inte ska tillbaka på ett tag men man vänjer väl sig.
Vi tror det börjar närma sig allafall, bebisen är fixerad och slemproppen gick nu i helgen så vi hoppas att den kommer idag : )
 
Söndagsbarn ska ju föra tur med sig men det är inte heller vilken söndag som helst, det är min mors födelsedag, GRATTIS! Just nu sitter hon på flyg till Portugal, så skönt!
 
Jag har försökt få igång förlossningen med att städa bilen invändigt, tagit promenad, storhandlat, snickrat bebissäng. Så håll tummarna nu, vi vill inte vänta längre!
 
Annars är det som vanligt här hemma, skola för Emelie och jobb för Magnus. Magnus har även hjälp till här på gården i veckan med att harva lite.
Här kommer förmodligen den sista magbilden. Är ju dock en vecka kvar till beräknad ankomst men tom barnmorskan sa i fredags att hon trodde den skulle komma inom närmsta dagarna : )
 
Ha en bra söndagskväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0