Sofies Gård!

Här kommer lite bilder som lovat ifrån Sofies Gård i Söderköping, hur mysigt som helst. Saknar verkligen att ha mer djur omkring mig. Jag har lagt ett förslag på mini getter (som på bilderna), vi har ju utrymme för det men Magnus är inte så glad i den idén. Men om han får ha fyrhjulingar så borde jag få ha getter :), eller hur? Grannarna vi hyr av tyckte det var en bra idé allafall, kvinnorna i det huset är kära i getter med. Vi får se vad som händer.... Vi har hunnit fira min pappas 65års dag här hemma med, god mat och ännu godare tårta som magnus gjorde, han borde bli bagare! Med lillan är det sådär just nu, hon fick en ny förkyldning som gick över till en öroninflammation som även spräckte ena trummhinnan så nu är det antibiotika 3gg/dag i 5 dagar, hon är inte glad i medicin. Vår stora tjej Emelie hade igår som hon sa: Mitt livs bästa dag, förutom när Ellie föddes såklart! Hon var på Justin Bieber konserten i Stockholm igår och skrek sig hes. Kunde knappt prata idag hahaha. Kul hade det och det är nog en upplevelse hon aldrig glömmer. Själv så fick jag inte jobbet. Hela min grupp försvinner, inte så kul men men, bara att ta nya tag. Jag har sökt en del jobb utanför Telia nu men det kommer lite öppningar internt framöver oxå. Håll tummarna för mig, vill ju utvecklas och ha ett arbete jag trivs med. Har älskat mitt jobb som jag haft nu så det är tråkigt att säga hej då till kollegor. Alla är ju inte i Norrköping utan även i Luleå, Karlstad coh i Göteborg, hoppas våra vägar möts igen. Här kommer bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0