Länge länge sen!

Nu har det varit alldeles för länge sen jag skrev här sist, ber om ursäkt. Tänker hela tiden att jag ska sätta mig men det kommer alltid upp något annat.
 
Det är bra här allafall, vi har hunnit med att fira både Rebeckas, min och Emelies födelsedag.
Emelie blev firad på sin 12års dag ordentligt. Hon fyllde i fredags och hade sitt tjejkalas då. Först spelade dom laserdome sen skjutsade vi hem dom till Emelies pappa där de åt tacos, bubblade i poolen, sjöng singstar, kollade på film mm mm. Blev en sen natt...
I lördags kom Olivia hit, vi lekte lite ute och åt gott eller nej, maten blev rätt misslyckad... I söndags så kom pappa, Marja, Ingegerd och Rebecka hit på fika.
 
Hon har fått en massa fina presenter, en som sticker ut lite mer är den från Magnus. Han slog ihop min och hennes present i ett, en riktig övveraskning. Vi ska till Nice i vår! Ska bli sååååå kul!!!! Vi har några vänner där som vi inte träffat nu på ca 1,5 år. Blir spännande att se hur det fungerar att flyga med lillan, bättre än med mig antar jag. Är lite flygrädd.
 
Men lillan är det bra nu, hon fick sin första förkyldning i förra veckan, rätt lindrig ändå.
Vi går på babysim och öppna förskolan varje vecka. Stötte på en mamma som jag umgicks med lite när Emelie var liten. Det skiljer 1 vecka på Emelie och hennes älsta och nu sitter vi med småttingar igen som det bara skiljer 1 vecka på, skumt men kul!
 
Lägger upp ett väldigt litet urval av bilder här, har så mycket mer att rensa, Emelie tar typ 20 bilder om dagen.
Högs upp ligger ett klipp när hon bankar lite. Brukar låte mycket värre och så har hon börjat kasta saker på golvet så det ska låta ännu mer : )
 
Ha det bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0